FAQ:
- als uw huisdier binnen komt met vlooien of teken wordt uw huisdier gewassen met een vlooienshampoo . omdat wij ook de salon gelijk hierna moeten reinigen vragen wij een toeslag van 10.00 extra.
- haalt u de afgesproken tijd niet dan vragen we u om contact met de salon op te nemen . het kan voorkomen dat de afspraak niet meer door kan gaan .
- als u uw afspraak binnen 24 uur wil verplaatsen of wilt afzeggen vragen wij 50% van het totale tarief . pas na het betalen van dit bedrag kan er een nieuwe afspraak ingepland worden .
- bij het niet komen opdagen van de afspraak zullen wij een betaakverzoek sturen met de 100% van het afgesproken tarief . Deze dient eerst te zijn voldaan voordat we een andere afspraak inplannen
- wij hebben een 24 uur klachten procedure , bent u niet tevreden met het resultaat van de trimbehandeling en u meldt dit binnen de 24 uur dan kunnen we samen tot een passende oplossing komen! daarbuiten kunnen wij helaas niks meer voor u oplossen geld retour geven doen wij niet.
- bij extreem veel klitten kan het voorkomen dat uw hond (met overleg) korter getrimd wordt dan gewenst wel rekenen wij een klitten tarief van 10,00 extra .
- aankopen in de salon mogen binnen 7 dagen na aankoop geretouneerd worden op eigen kosten . De producten mogen niet gebruikt of gedragen zijn
- al onze scheerkoppen, scharen en de omgeving wordt na elke klant gereinigd.
- bij elke pin betaling wordt er 0,30 cent extra in rekening gebracht
- in de salon mogen wij fotos maken en deze delen op onze facebook pagina tenzij anders aangegeven of besproken met en door de eigenaar
- bij het betreden van de salon of het maken van een afspraak gaat u akkoord met de voorwaarde's