FAQ:

  • als uw huisdier binnen komt met vlooien of teken wordt uw huisdier gewassen met een vlooienshampoo . omdat wij ook de salon gelijk hierna moeten reinigen vragen wij een toeslag van 10.00 extra.
  • haalt u de afgesproken tijd niet dan vragen we u om contact met de salon op te nemen . het kan voorkomen dat de afspraak niet meer door kan gaan .
  • als u uw afspraak binnen 24 uur wil verplaatsen of wilt afzeggen  vragen wij 50% van het totale tarief . pas na het betalen van dit bedrag kan er een nieuwe afspraak ingepland worden . 
  • bij het niet komen opdagen van de afspraak zullen wij een factuur sturen met de 100% van het afgesproken tarief . 
  • wij werken in de salon met een diervriendelijke methode dit betekend dat wij niet werken met muil korfen , dwangstangen of lussen op de tafel. daarom willen we u vragen dat als uw huisdier kan bijten of u dit van te voren aan wilt geven zodat we de afspraak iets langer kunnen inplannen.
  • wij hebben een 48 uur klachten procedure , bent u niet tevreden met het resultaat van de trimbehandeling en u meldt dit binnen de 48 uur dan kunnen we samen tot een passende oplossing komen! daarbuiten kunnen wij helaas niks meer voor u oplossen 
  • bij extreem veel klitten kan het voorkomen dat uw hond (met overleg) korter getrimd wordt dan gewenst wel rekenen wij een klitten tarief van 10,00 extra . 
  • aankopen in de salon mogen binnen 7 dagen na aankoop geretouneerd worden op eigen kosten . De producten mogen niet gebruikt of gedragen zijn